loading...
بازی و رمز
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 363 1391/12/22 نظرات (1)

 

Watch-Dogs در نمایشگاه E3 توسط یک PC قدرتمند به نمایش درآمد. در مراسم رونمایی PS4 نیز این بازی برای PS4 به نمایش درآمد.
عده‌ای بر این باورند که پلتفرم اصلی این بازی PS4 است، زیرا بازی درمراسم رونمایی از PS4 به نمایش درآمد و PS4 اولین پلتفرم تایید شده برای این بازی بود. ولی Yves Guillemot مدیرعامل Ubisoft چنین نظری ندارد او در مصاحبه با سایت هلندی Inside Gamer بیان کرد:
" پلتفرم اصلی Watch-Dogs همان PC است که نسخه‌های کنسولی از روی این پلتفرم پورت می‌شوند. سوال این است که چرا ما این بازی را بعد از PC روی PS4 نمایش دادیم؟ خوب جواب این است زیرا معماری PS4 مانند یک PC است و برمبنای معماری AMD است. این موضوع باعث شده تا کار ما از نسل قبل نیز راحت تر شود زیرا پورت بازی از PC آسانتر شده است."

Guillemot اضافه کرد:
"ما بر این باوریم که با پورت بازی از PS4 به PS3 مشکلاتمان کمتر شود، چون معماری این کنسول متفاوت است. ما قبلا بازی‌ها را برروی Xbox 360 توسعه می‌دادیم و روی PS3 پورت می‌کردیم. این موضوع باعث شده بود، که زمانی زیادی صرف و هزینه‌های بیشتری برای این پورت پرداخت کنیم. اما حال پورت بازی از PS4 آسان تر است. ما یک تیم مخصوص برای پورت Watch_Dogs برای کنسول‌های نسل فعلی درنظر گرفته‌ایم ولی اول بازی را برروی کنسول‌های نسل بعد توسعه می‌دهیم، بعد اقدام به ساخت برای کنسول‌های فعلی می‌کنیم."

ممکن است معماری سخت افزار Xbox 720 برای توسعه بازی‌ها مثل PS4 آسانتر از قبل باشد. در حال حاضر Xbox 360 بر پایه معماری AMD است. کارگردان تکنیکی بازی از استدیو Ubisoft Montreal گفته است :
"بازی از انجین اختصاصی این استدیو که در هیچ بازی حتی AC استفاده نشده بهره می‌برد، نام این موتور گرافیکی Disruptاست."

Watch_Dogs احتمالا در تعطیلات آخر سال به صورت رسمی برای PC، PS4، Wii U، Xbox 360 و PS3 عرضه می‌شود.

محمدرضا بازدید : 409 1391/12/22 نظرات (0)

Capcom اعلام کرد که نسخه‌‌های کنسولی و PC عنوان Resident Evil: Revelations HD حاوی یک درجه‌ی سختی بیشتر خواهد بود. این درجه‌ی سختی که Infernal Mode نام دارد، تغییرات زیادی در روند بازی ایجاد خواهد کرد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Capcom، این درجه‌ی سختی نه‌تنها گیم‌پلی این بازی را چالش‌ برانگیز تر می‌کند بلکه ما شاهد تغییراتی در دشمنان (Remix) و قرارگیری آیتم‌ها خواهیم بود.
علاوه بر آن، Capcom تریلری از این درجه‌ی سختی منتشر کرده‌است که ما شاهد نوع جدیدی از موجودات تحت عنوان "Wall Blister" می‌باشیم که طبق اطلاعات موجود، آن‌ها موجودات جهش‌یافته‌ای هستند که به ویروس T-Abyss مبتلا شده‌اند.
گفتنی است که نسخه‌ی 3DS این بازی چندی پیش عرضه شد که در آن، فاقد درجه‌ی سختی Infernal Mode بودیم. در نسخه‌ای که قرار است در تاریخ 21 May بر روی PC، PS3، Xbox 360 و Wii U عرضه شود، ما شاهد یک درجه‌ی سختی فوق العاده دشوار با نام Infernal Mode خواهیم بود.

 

 

 

 

منبع:بازی سنتر

محمدرضا بازدید : 624 1391/12/22 نظرات (0)

 بنا به حدس و گمان های تحلیلگران، بازی GTA V می تواند برای کنسول های نسل آینده هم عرضه شود. این بازی در تاریخ 17 ماه سپتامبر برای PS3 و XBOX360 عرضه خواهد شد ولی فعلا خبری در مورد تایید این موضوع نوسط مایکروسافت و سونی رسما اعلام نشده است.


Michael Pachter طی مصاحبه ای که با Gamer Tag Radio داشت، عنوان کرد که سرانجام این بازی برای کنسول های آینده نیز عرضه خواهد شد.

او در این مورد می گوید: " اگر شما به زمان کنفرانس سونی در ششمین دوره E3 برگردید، آنها بازی Red Dead Redemption را نشان دادند؛ به یاد دارید؟ این بازی کی عرضه شد؟ درست بعد از 4 سال از اولین نمایش بازی. به نظر من Rockstar از نظر سرعت انتشار، کمی با شرکت های دیگر متفاوت است و به نظر می رسد قبل از عرضه PS5، یک عنوان دیگر هم از این شرکت داشته باشیم. " 

 

 

 

منبع:بازی سنتر

alireza526 بازدید : 472 1391/11/20 نظرات (0)

مدیر عامل شرکت Ubisoft آقای Yves Guillemot امروز ساخت قسمت بعدی Assassin's Creed را تایید کرد. Gullemot گفت که Assassin's Creed بعدی، در دوره دیگری از زمان ، همراه با شخصیت های دیگری اتفاق میفتد. همچنین تاریخ عرضه آن برای سال 2014 اعلام کرد.

alireza526 بازدید : 110 1391/11/20 نظرات (0)
البته جای سورپرایزی ندارد که بدانید، قسمت بعدی از سری Call Of Duty قرار است در سال 2013 عرضه شود. با فروش Black Ops II، سال گذشته انقلابی را بپا کرد، Activision هنوز اطلاعاتی از چگونگی عرضه قسمت بعدی این سری اعلام نکرده است. بعضی از شایعات گویای این است که CoD برای کنسول های نسل بعد عرضه میشود. اما زمانی که حتی این کنسول ها معرفی نشده اند، چطور میتوان این گفته را تایید کرد؟

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام سری از بازی ها را می پسندید؟
    شما از کدام کنسول استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 281
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 408
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 845
  • بازدید ماه : 2,587
  • بازدید سال : 32,127
  • بازدید کلی : 580,966